Klantonvriendelijke benadering, je moet zeer lang wachten voor je aan de beurt bent. Ik was al een jaar niet bij dit kantoor geweest. Vroeger kon je een nummer trekken. Nu is er een idioot systeem waarbij je naam eerst wordt genoteerd door verschillende medewerkers, die ook achter de balie zitten om klanten te helpen. Vervolgens moeten die medewerkers tegen elkaar vertellen en aanwijzen wie wie is. Er is duidelijk minder personeel. Een aantal balies was onbemand. Al met al lijkt het erop, dat de klant ontmoedigd wordt om het kantoor te bezoeken. Bovendien zijn de regels om geld op te nemen veranderd, zonder dat ik hierover op een schriftelijke manier van op de hoogte ben gesteld. Ik heb ook geprobeerd telefonisch contact te leggen, maar dit bleek niet mogelijk. Ik ga mij oriënteren op een bank die wel klantvriendelijk is.
Rob Noppen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Alles is slecht. Op het kantoor in Ypenburg wisselen ze geen geld. Het duurt te lang als je belt, ben al een uur bezig. Als je nummers opvraagt kom je iedere keer in Amsterdam terecht en zo kan ik nog wel even door gaan.