hoofdkantoor bank helpdesk sme file enhancement is een erg bureaucratisch gebeuren. Bank stuurt post naar een niet bestaand postadres, terwijl er andere adressen van dezelfde nooit verhuisde stichting, al 45 jaren bekend zijn bij de bank en omdat er niet op de post van de bank wordt gereageerd, dat kan ook niet want die post kan niet worden ontvangen, heeft de bank(medewerkster) de al ruim 45 jaar bestaande lopende rekeningen, opgeheven. Ik c.q. de stichting waar ik penningmeester van ben, moet het verder maar uitzoeken.
EEN PLUIM VOOR DE KLANTVRIENDELIJKHEID EN DIENSTVERLENING.
WAAR IS DE ZORGPLICHT VAN DE BANK ?????
Hans van Loenen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ernstig slecht. in augustus een rekening geopend in Hilversum op hun kantoor en die is eind oktober nog niet actief. 2x maal langs geweest en zeer onprofessioneel behandeld door de klantenservice. Slecht heel slecht